Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
26 06 2019

Om gezond te eten is het ’t makkelijkst om de vijf regels van de Schijf van Vijf aan te houden. Wanneer je gezond wilt eten zijn dit kort de belangrijkste aandachtspunten. Kijk ook even in de voedingstabel. Deze geeft meer betekenis aan wat bij voorkeur gezond eten is.


Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Weight Watchers > Richtlijnen en dagtotaal

Richtlijnen en dagtotaal

Glazen waterEet iedere dag sowieso het volgende:
  • Minimaal 400 gr. groenten. Dit lijkt misschien veel maar 1 tomaat is al 100 gr. Tussen de middag een extra tomaatje en je hebt al 100 gr. extra te pakken.
  • Drink twee liter water
  • Eet 300 gr. fruit


Het aantal punten wat per dag gegeten mag worden, het zogenaamde ‘dagtotaal’, is afhankelijk van je gewicht.

Gewicht Punten per dag
 Tot 70 kg  18
71 kg – 80 kg 20
81 kg – 90 kg 22
91 kg – 100 kg 24
Meer dan 100 kg 26

Ook hebben we nog een kleine greep uit de Weight Watchers puntenlijst voor je.