Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
22 01 2019

Kies voor magere en halfvolle melk (producten) 20+ of 30+ kaas en magere vlees(waren) in plaats van de vette soorten. Het eten van één tot twee keer vis per week is belangrijk vanwege de gezonde visvetzuren. Neem de zachte en /of vloeibare soorten vetten zoals halvarine, zachte margarine, vloeibare bak- en braadproducten en alle soorten olie. Deze bevatten minder verzadigd vet. Let op welke tussendoortjes je neemt zoals koek, gebak, snacks en zoutjes. Deze bevatten vaak de verkeerde vetten namelijk de verzadigde- en transvetten.

Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Weight Watchers > Richtlijnen en dagtotaal

Richtlijnen en dagtotaal

Glazen waterEet iedere dag sowieso het volgende:
  • Minimaal 400 gr. groenten. Dit lijkt misschien veel maar 1 tomaat is al 100 gr. Tussen de middag een extra tomaatje en je hebt al 100 gr. extra te pakken.
  • Drink twee liter water
  • Eet 300 gr. fruit


Het aantal punten wat per dag gegeten mag worden, het zogenaamde ‘dagtotaal’, is afhankelijk van je gewicht.

Gewicht Punten per dag
 Tot 70 kg  18
71 kg – 80 kg 20
81 kg – 90 kg 22
91 kg – 100 kg 24
Meer dan 100 kg 26

Ook hebben we nog een kleine greep uit de Weight Watchers puntenlijst voor je.