Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
22 01 2019

Kies voor magere en halfvolle melk (producten) 20+ of 30+ kaas en magere vlees(waren) in plaats van de vette soorten. Het eten van één tot twee keer vis per week is belangrijk vanwege de gezonde visvetzuren. Neem de zachte en /of vloeibare soorten vetten zoals halvarine, zachte margarine, vloeibare bak- en braadproducten en alle soorten olie. Deze bevatten minder verzadigd vet. Let op welke tussendoortjes je neemt zoals koek, gebak, snacks en zoutjes. Deze bevatten vaak de verkeerde vetten namelijk de verzadigde- en transvetten.

Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Weight Watchers > Sport bonus puntenlijst

Sport bonus puntenlijst

Een greep uit de Weight Watchers sport bonus puntenlijst.

Door te sporten kunnen er bonuspunten verdient worden. Deze punten mag je gebruiken om extra te eten of juist niet. Wanneer je de punten niet gebruikt zal je sneller afvallen.

Verschillende sporten 

Sport
15 min
Aerobic
 1,5
Dansen  
   Salsa
 2
   Disco
 1,5
   Latijns Amerikaans
 2
Joggen
 2
Fietsen  
   Langzaam
 1
   Snel
 1,5
Golf
 1
Huishouden
 0,5
Lopen    (10km/u)  
2,5
Trappen lopen
2,5
Tuin omspitten
2
Tuinieren
1
Voetbal
2
Wandelen
   Langzaam
0,5
   Normaal tempo
1
  Snel
1,5
Yoga
1
Zeilen
0,5
Zwemmen
2