Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
19 06 2018

Door gevarieerd te eten, krijg je alle stoffen binnen die nodig zijn. Er is niet één voedingsmiddel dat alle voedingsstoffen voldoende bevat. Ook spreid hiermee het risico van het binnenkrijgen van eventueel aanwezige ongezonde stoffen. Door afwisselend te kiezen uit alle vijf vakken van de Schijf van Vijf zorg je voor een gezond dagmenu.

Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Eierdieet

Eierdieet

Wat zegt men?
Met het eierdieet val je in een week ongeveer 5 kilo af. Het is dus een dieet waarbij je snel afvalt en niet bang hoeft te zijn om honger te lijden. Het eierdieet bevat bijna geen vetten en koolhydraten waardoor het dieet dus goed werkt, tijdens dit dieet krijg je gemiddeld 500 a 700 calorieën per dag binnen. Wat mag je eten bij een eierdieet?

Elke ochtend:
grapefruit, 1 of 2 eieren.
koffie en/of thee.

Maandag:
middag: 3 eieren, tomaat, koffie en/of thee.
avond: 3 eieren, gemengde salade, 1 knäckebröd, koffie en/of thee.

Dinsdag:
middag: 1 of 2 eieren, tomaat, koffie en/of thee.
avond: steak, gemengde salade, selderij, spinazie, komkommer, koffie en/of thee.

Woensdag:
middag: 1 of 2 eieren, tomaten, spinazie, koffie en/of thee.
avond: 2 lamsboutjes of 1 steak.Eieren

Donderdag:
middag: gemengde salade, grapefruit, koffie en/of thee.
avond: eieren, magere kwark, spinazie, knäckebröd, koffie en/of thee.

Vrijdag:
middag: eieren, spinazie, koffie en/of thee.
avond: vis, gemengde salade, knäckebröd, koffie en/of thee.

Zaterdag:
middag: vruchtensalde.
avond: steak, tomaten, selderij, komkommer, koffie en/of thee.

Zondag:
middag: koude kip, tomaten, grapefruit.
avond: groentesoep, kip, tomaten, komkommer, gekookte kool, selderij, grapefruit, koffie en/of thee.

Belangrijk: Het eierdieet niet volgen bij een te hoog cholesterol gehalte.

Wat vind dieet ABC?
Het is een dieet wat snel werkt. Alleen de diversiteit van het eten is niet zo, je kan volgens ons geen ei meer zien. Er wordt aangeraden het eierdieet niet langer als een week te volgen als er geen resultaat geboekt is. Vooralsnog een dieet wat niet te schadelijk voor je is.