Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
25 06 2019

Niet te veel calorieën en voldoende bewegen houdt je op een gezond gewicht. Een te hoog gewicht vergroot kans op hart- en vaatziekten, diabetes en bepaalde vormen van kanker. Eet daarom niet te veel. Beweeg tenminste 30 minuten per dag.

Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Scarsdale dieet

Scarsdale dieet

Het Scarsdale dieet is een eenvoudig te volgen dieet. Er zijn een aantal aspecten waarvan men op de hoogte moet zijn. Deze zijn hieronder vermeldt.

  • Eet precies wat wordt aangegeven, neem niet iets anders.
  • Drink geen alcohol.
  • Eet tussen de maaltijden door alleen wortels en selderie (mag zoveel u wilt).
  • De enige toegestane dranken zijn gewone of caffeinevrije koffie, zwart thee , sodawater (desgewenst met citroen) en allerlei soorten suikervrije frisdranken (zoveel u wilt).
  • Maak alle salades klaar zonder olie, mayonaise of andere vette sausjes. Gebruik alleen citroen en azijn of de vinaigrette of mosterddressing.
  • Eet groenten zonder boter, margarine of ander vet. U kunt wel citroen gebruiken.
  • Al het vlees moet zeer mager zijn. Verwijder voor het eten al het zichtbare vet. Snij voor het eten al het vet en vel van de kip of kalkoen.
  • U hoeft niet alles wat op het menu staat op te eten, maar neem niets anders of voeg er niets aan toe. U moet de aangegeven combinaties goed in de gaten houden.
  • Overlaad uw maag nooit! Als u zich voldaan voelt, stop dan.
  • Blijf niet langer dan 14 dagen op het dieet.

Hier volgt het scarsdale dieet