Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
10 12 2018

Kies voor magere en halfvolle melk (producten) 20+ of 30+ kaas en magere vlees(waren) in plaats van de vette soorten. Het eten van één tot twee keer vis per week is belangrijk vanwege de gezonde visvetzuren. Neem de zachte en /of vloeibare soorten vetten zoals halvarine, zachte margarine, vloeibare bak- en braadproducten en alle soorten olie. Deze bevatten minder verzadigd vet. Let op welke tussendoortjes je neemt zoals koek, gebak, snacks en zoutjes. Deze bevatten vaak de verkeerde vetten namelijk de verzadigde- en transvetten.

Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Sonja Bakker

Sonja Bakker dieet

Wat zegt men?
Wat zo handig is aan het Sonja Bakker dieet, is dat je weekmenu's krijgt. Je hoeft niet zelf te bedenken wat je binnenkrijgt. De mate waarin je afvalt hangt af van jouw persoonlijke omstandigheden. De weekmenu's zijn niet individueel en daardoor moet je goed opletten van te voren of deze menu's voor jou wel haalbaar zijn.

Wat vindt Dieet ABC?
Je hoort veel positieve reacties over het weekmenu-principe. Het is ook erg handig dat je met deze methode gevarieerd genoeg eet. Bij het Sonja Bakker dieet krijg je wel maar 900 calorieen binnen. Over het algemeen worden er goede resultaten geboekt bij deze methode en het is voor iedereen geschikt. Één van de drie boeken die ze geschreven heeft is speciaal gericht op jongeren. Dit dieet is niet bedoeld voor mensen met diabetes en tijdens een zwangerschap is het -net als alle andere dieten- niet aan te raden .

Tip
Hou je niet te krampachtig vast aan het menu. Als je echt honger krijgt neem dan één van de tussendoortjes zoals: een plakje ontbijtkoek, een eierkoek of een stuk fruit.