Dieet ABC


Tip van de Dagdieet tip
25 03 2019

Niet te veel calorieën en voldoende bewegen houdt je op een gezond gewicht. Een te hoog gewicht vergroot kans op hart- en vaatziekten, diabetes en bepaalde vormen van kanker. Eet daarom niet te veel. Beweeg tenminste 30 minuten per dag.

Meer dieet tips


Dieet Fabels
Dieetboeken
Dieet in het Nieuws

Dieet Links
Sitemap
Colofon
Privacy Policy

Facebook Tweet This


Home > DiŽten > Soepdieet > Uitleg soep dieet

Uitleg soep dieet

Dag 1
Alle fruit, behalve bananen. Soep zoveel je wil. Meloenen en watermeloenen hebben minder calorieën dan de meeste fruitsoorten.

Dag 2
Alle groenten. Samen met de soep. Eet, tot je genoeg hebt, verse of blik groenten. Probeer zoveel mogelijk groene bladgroenten te eten en vermijd gedroogde bonen, erwten en maïs.

Bij het avondmaal mag je één gekookte aardappel (in de schil) of uit de oven met wat boter. Eet geen fruit

Dag 3
Eet zoveel soep, fruit en groenten als je wil. GEEN aardappel!

Dag 4
Bananen en afgeroomde (magere) melk. Samen met de soep. Je mag tot 8 bananen eten. Drink zoveel mogelijk bronwater.

Bananen hebben veel koolhydraten en calorieën, evenals de melk, maar op deze dag heeft uw lichaam dit nodig, vooral de potassium in de bananen, ook de koolhydraten en de calcium zodat u minder zin hebt in zoetigheid.

Dag 5
Rundvlees, kip of vis met tomaat. Je mag 300 à 450 gr. vlees of vis hebben samen met een blik tomaten of 6 verse tomaten. Probeer minsten 6 tot 8 glazen bronwater te drinken om de zuren uit je lichaam te spoelen. Eet minstens 1 x de soep!

Dag 6
Rundvlees en groenten, zoveel je maar wil. Je mag zelfs 2 of 3 steaks eten met groene bladgroenten, maar geen aardappel! Eet minsten l x de soep!

Dag 7
Zilvervliesrijst, ongezoet fruitsap en groenten. Zoveel je wil.
Eet minstens 1 x de soep!